dilluns, 30 de juny del 2014

SORPRESA!

Hola Crazy's!

No us imagineu el que em va passar ahir...:

La meva mare em va dir que venia algú sorpresa. Van venir la Diana i el Jan, uns amics d'Andorra, vam estar banyant-nos i dinant. A la tarda, la Iona em va trucar per quedar... jo encantada, vaig dir que sí, que es vingués a banyar.
Jo estava convençuda que el Jan i la Diana eren l'única sorpresa...

Ens vam banyar una bona estona i després vam dir de fer una volta. Quan ens estàvem vestint la meva mare va i em diu: "La Diana diu que tenen uns amics per aquí i que volen anar a les coves de Salnitre, així que els acompanyem."Jo encantada m'ho vaig tragar... Vam  anar al poble i ens vam menjar un gelat. Quan vam començar a caminar cap a la Salut... Llavors veig a tota la classe...La meva recció: "QUE FEU TOTS AQUÍ?!"Resposta "I a tu que et sembla?".
Resulta que com que sóc l'única que me'n vaig m'havien fet un comiat! Portaven mesos preparant-ho! Quin honor!!

La festa va anar superbé, hi havia menjar i molta diversió. Van fer un pòster amb dedicatòries!

Adeu Crazy's! Recordeu subscriureus al bloc, si no  hoeu fet... I participar al concurs, teniu fins el 31 de Juliol i encara no he rebut res!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!