dissabte, 28 de juny del 2014

12 I UNA COSA MOLT IMPORTANT!

Hola Crazy's! El dia 5 de Juliol faig 12 anys, cosa que està molt bé perquè: 12= 6+6= 3+3+3= 1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+1+. Mola heee!!! Però 11 és més xulo perquè: 1+1 (11)= 2+2= 4+4= 8+8= 16! Així que tinc 16 anys! Saps, després no m'agraden les mates...

Tindrè una dotzena d'ous!Perdo d'anys...Sóc molt vella! Vella de vieja...no bella de hermosa tot i que... : )

Com us deia, el dia 5 de Juliol serà un dia inovidable que espero passar amb els meus Crazy's!

El pròxim aniversari serà el de la web!! Per cert la meva mare m'ha preparat una sorpresa per diumenge ho sigui demà! A vera que serà!


Ara us he de dir un cosa molt important... El Nostre Espai la web del Nil: 

http://elnostresuperespai.blogspot.com.es

Vol tancar...No amb el meu consentiment! Així que per favor Crazy's feu-me un favor i mireu la web perquè val la pena.

Si la web tanca serà una gran pena, perquè El Nostre Espai em va ajudar, era el meu ídol i ha de seguir, he après molt del meu mestre (El Nostre Espai) I VULL CONTINUAR APRENENT! Aixi que Nil per favor no tanquis el bloc! Si fa falta t'ajudo o fem coses junts, però no tanquis el que tants mesos d'esforç t'ha costat...Si El Nostre Espai ens diu adéu, des d'aquí li farem costat!

Adeu Crazy's!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!