dijous, 26 de juny del 2014

L'ESO!

Hola Crazy's! La meva mare em va suggerir que fes un article sobre com em sentia per anar a l'ESO, no l'Eso de eso és queso sinó l'ESO de, educació secundària obligatòria.

Jo aniré a un institut diferent dels meus companys, però que hi farem! Ce'st la vie (com diria la Iona).
Quan em pregunten com em sento per anar a l'ESO jo els hi dic: "Ni fu, ni fa" Perquè què voleu que us digui, tampoc és Mart! És simplement una escola. Tot i que molaria bastant anar a Mart, de fet ara hi ha un grup de d'humans que se'n va per no tornar.

Tornant a l'ESO... que m'enrotllo molt... Doncs us dono uns consells per fer amics:


  1. Sigues tu mateix, no ens agrada la gent falsa.
  2. Res de mentides per impressionar, ja ets meravellós@!
  3. No els hi riguis las brometes, no cal!
  4. Si veus que no fan per tu, o que només et portaran problemes...allunya't d'ells!
  5. I últim, recorda que només els amics de veritat duren per sempre.
Doncs fins aquí els consells per si com jo vas a un institut que no coneixes a ningú.

Si no trobes ningú, no et desesperis! Ja el trobaràs! Jo sóc del parer que les mitges taronges existeixen, Però la teva mitja taronja no té perquè ser el teu príncep blau, pot ser el teu millor amic!

Per acabar m'agradaria recomanar-vos una web: myanimalsblog!
És la web de la meva germana bessona, l'Aina!

Allà hi trobareu consells per si teniu animals, de tots tipus. És un bloc que val la pena, tot i que hi ha poques entrades. També m'agradaría que entressiu al bloc del Nil. El nostre espai!

Us els deixo tots a la dreta!

Adéu Crazy's! Suggeriu articles i sobretot participeu! Recordeu que teniu fins el 31 de Juliol!

Torno demà amb més cosetes per vosaltres! Per cert, us agrada el nou tipus de lletra del bloc?

Comenteu!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!