dissabte, 21 de juny del 2014

JA SOM 1000 I UNA PROMESA ÉS UNA PROMESA!

Com podeu veure al comptador de visites...Ja son més de 1000 visites!!!!!
Us vaig prometre que quan arribéssim a 1000 faria un petita descripció de cada Crazy, com que sóc de paraula...Aquí les teniu!!! He posat un màxim de 5 línies.

Comencem amb...


  • LA JANET: Per a la meva sunshine, és la nena més simpàtica i divertida que conec. A més és la Crazy number 1!!Janet només dir-te que gràcies per fer-me costat amb la web i confiar en ella (la web).

  • LA BLANCA: Hauria de ser la creadora del Just Dance. Balla...Un dia em va dir..."M'agradaria ser tu". Jo vaig pensar..."Si estem en una pista de ball...jo vull ser tu!!".


  • LA DIANA:  Més alta que un pi. Jo no entenc com no juga a basket. S'ha de dir que és una dona hipersimpàtica i mooltt guapa.

  • LA ISABEL: La meva padrina. Fa uns jerseis que ni el ZARA sap imitar. La pobre rep encàrrecs de tota la família.

  • IONA: La meva estimada Patopuchi. Què puc dir...ah sí, que és una tacadora professional.: P I amb ella he compertit moments desde que tinc memòria.

  • L'EVA: La presidenta del l'Associació FICAT la qual em té el cor robat! L'Eva és una màquina, no para mai, sempre preparant coses, lo millor...no neccessita gasolina.

  • EL MARC. El meu estimat clon. És el meu pare, el qual m'ha ajudat molt quan tenia problemes tècnics amb la web (tampoc sóc imformàtica, sabeu).

  • EL MARC OLIVELLA: El meu tiet, que viu a Costa Rica. Té un talent nat per els rams de flors. :P

  • LA GEMMA: La meva secretària personal. Gràcies a ella molts Crazy's em coneixen i són Crazy's. De fet és gràcies a ella que el bloc té 1000 visites, ella em comparteix al Facebook que és la principal font de visites de la web.

  • L'ESTER COSTA:  La chica para todo... És un ordinador, sempre està fent coses, lo millor, no s'estressa mai. Canta moolllttt bé!!

  • LA SANDRA: Més simpàtica i amable impossible. Que no us enganyi... NO ÉS VENEZOLANA!! 

  • LA NÚRIA: La nena tímida que en veritat és la més loca!! Super carinyosa, quan vol....

  • NIL: El coty!!! El nen més cotilla que coneixo. S'entera de tot, no sé com s'ho fa. La seva web "El nostre Espai" m'ha ajudat moolllt.

  • LA ROSA: La meva iaia.Que no s'ha subscrit però m'ha demanat que la descrigui. Només tinc una frase per ella: "És que són d'un to, no és ni vermell ni taronjós". 


  • LA IRENE: Que li ha passat el mateix que a la Rosa. Ella és l'única que sap lo avorrit que és anar a coral. Li encanta córrer, tant que fa atletísme.

Per fi, ja he acabat...ha costat lo seu però espero que us agradi. Si algú no volia sortir que m'ho digui i el trec.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!