diumenge, 22 de juny del 2014

LA CRAZY MARY S'HA GRADUAT!!!!!!!!

Crazy's com us va la vida? A mi de meravella perquè...M'HE GRADUAT!! A l'article: http://crazymarybloc.blogspot.com.es/2014/05/senyors-i-senyores-la-crazy-mary-es.html

Vaig dir que ploraria com una magdalena! Doncs...efectivament vaig plorar moollttt!!!


Va ser un dia inoblidable que segur que es queda gravat al meu cor (ja ho sé molt cursi) jo crec que ja no em queden llàgrimes per això estic fent un esforç i intento veure el màxim d'aigua de la piscina que puc sense vomitar.

Com va anar la cosa:

  • La primera vegada que em poso a plorar: Quan vaig llegir les dedicatòries dels meus companys.
  • La segona: A l'intentar dir unes paraules.(Intentar perquè entre plors no vaig poder...)
  • La tercera: Anant al menjador. Tothom plorava.
  • La quarta: Al pati del menjador, recordant els moment que havíem passat junts.
  • La cinquena: A la graduació, no vaig poder aguantar més.
  • La sisena: A l'acomiadar-nos.
Veieu com no em queden llàgrimes? Al cap i a la fi va ser una festa molt bonica que crec que ningú dels meus companys oblidarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!