dijous, 30 d’octubre del 2014

1 ANY DE CRAZY MARY!!

Senyores i senyors, ho heu llegit bé! Avui dia 30 d'octubre farà un any de la primera publicació al bloc! Només dir-vos (no us il·lusioneu eh, que avui l'article va per llarg...) que m'encanta tenir-vos com a seguidors i que us estimo molt a tots i cada un de vosaltres! Aquest any al vostre costat ha sigut un any de canvis, problemes, experiències, opinions, injustícies, crítiques, però m'és igual perquè el benestar de compartir els teus problemes, bromes, experiències i tot! És in-su-pe-ra-ble!!!!!
 L'any passat us parlava de chips de moniato i ara us parlo d'una família, perquè la família amb la que m'ha tocat viure no l'he triat, però a vosaltres si que us he triat i vosaltres m'heu triat a mi! Us estimo i us estimaré incondicionalment! perquè cada Crazy és únic en el món!

El bloc va començar, no us enganyaré, perquè jo millorés l'escriptura i ortografia, que per cert gràcies al bloc he millorat molt. No us vinc a parlar de l'ortografia, perquè sé que encara us adormireu... He vingut a parlar d'una cosa molt més gran! Quina? Doncs els somriures que proporciona Crazy Mary a tot el món! Perquè gràcies a vosaltres nens, nenes, adults i iaios han somrigut! I un somriure d'una persona que ho necessita val més que toots els diners del món! Em sento molt orgullosa de vosaltres i vull seguir-ho molts anys més, que us pensàveu que això s'acabava? Doncs aneu moolt equivocats perquè això acaba de començar! Seguiré aquí molt temps més, tant si us agrada com si no!

També donar gràcies a totes les felicitacions i els comentaris que estic rebent, de debò que em feu molt feliç! Gràcies per tots i cada un dels comentaris que he rebut durant tot l'any (crítiques incloses) perquè han fet que Crazy Mary arribés a ser el que és ara.

Molta gent m'ha dit "Quina birria de bloc, jo tinc un canal al youtube amb milers de visites" sincerament , M'ÉS IGUAL! Perquè a que no tens ni idea de la gent que et mira? Jo sé qui sou, encara que no us conegui personalment, sé qui sou! I us estimo molt i molt!  Per a mi (i vull pensar que per vosaltres) Crazy May és molt més que un bloc. Quan vaig crear el bloc mai em vaig arribar a imaginar que arribaria aquest punt! Formar la família dels Crazy's i ser-ne membre és una de les coses que he fet de les quals em sento més orgullosa.  Pensava fer un concurs de coses que us agraden del bloc però amb la de felicitacions tant i tant maques que he rebut crec que no fa falta.

Demà és el dia més important de l'any! El dia del castaween! (halloween+castanyada) i endevineu què us porto? Una recepta!!!!!!!!!!!!! Però us haureu d'esperar a demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!