divendres, 17 d’octubre del 2014

ALMEJA!!

Hola Crazy's!! Avui per fi puc donar el premi al meu segon concurs!! Com sabeu el primer va ser un desastre total, aquest segon ha millorat! Però de fet la guanyadora, és la guanyadora perquè és la única que s'ha presentat. Ja ho se molt trist.. Doncs deixem-nos de tonteries i tristeses i declaro la guanyadora.

La guanyadora és la Blanca Lamolla!! Per la seva almeja!!

Hola Maria el meu tomate tampoc es una persona qualsevol es la Núria.

La Núria es la meva almeja (millor amiga).
Però no es la típica millor amiga de que ho fa tot i més o que no et pot dir que no.
La meva almeja es única i ho fa tot i més però només quan pot o quan veu que es necessita i ella et pot dir si o no depenent de la ocasió.
T'estaràs preguntant però si una millor amiga ho fa tot i més doncs no una millor amiga no ha de ser falsa ni amb ella mateixa ni amb ningú.
Aquest any ens hem separat de insti però la nostra amistat mai es trencarà.
La trobo molt a faltar(trobo a faltar les seves ruqueries a classe, les estones castigades per la seva culpa i la típica frase:" Jo no he sigut a sigut el canalejo (el nen gracio-set de la classe)).
Sense la Núria res es res.
La Núria es la meva sister (per mala sort el de germana ja està ocupat).
La meva almeja es única i insuperable.T'ESTIMO ALMEJA


Gràcies Blanca de debó perquè m'estava començant a desesperar!!

ADEU!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!