dissabte, 30 d’agost del 2014

FENOMEN TOMATE!!

Hola Crazy's! Avui us parlaré d'un fenomen del qual ningú menys la gent que sempre està amb mi, o la propia Tomate ha sentit a parlar! Si ho heu llegit bé, he dit TOMATE!

Tot va començar a la festa sorpresa d'una amiga de la meva mare per els seus quaranta anys. Estàvem al jardí esperant que arribés, tapats amb unes estovalles plenes de forats.
Com que no teníem cap senyal per saber si havia arribat i a mi en una mena de moment d'inspiració se'm va acudir que la filla parlés amb ella i incorporés la paraula "Tomate" que seria com una: Ja podeu sortir!
Jo ho vaig dir a la Iona que era la que tenia al costat. Li va semblar molt bona idea i li vam dir al marit però al final no ho vam fer.

Aquesta és la història del fenomen TOMATE! Us preguntareu... Perquè ens està explicant aquest rotllo? Doncs molt fàcil (d'acord no tan perquè si no hi hauríeu arribat solets...) des d'aquell dia jo i la Iona ens diem TOMATE, si, si, TOMATE tu TOMATE jo.
Moltes persones quan ens senten es pregunten... I per què aquesta té nom d'hortalissa?  Doncs això té explicació (no gaire coherent, però la té).

Per mi la paraula TOMATE ja no és el nom d'una hortalissa si no que significa: AMISTAT, INTEL·LIGÈNCIA, MADURESA, LLEIALTAT, SOLIDARITAT, BOGERIA, DIVERSIÓ i sobretot vol dir una persona a la qual estimo amb bogeria i que sé que mai se separarà del meu costat, perquè té totes les coses que per mi significa TOMATE... LA IONA CRUSAT! LA MEVA TOMATE!

Si ja ho sé, molt bonic... però com us coneixo molt sé que us esteu preguntant... I això que té a veure amb mi?  Doncs té a veure que estic segurissíma que tu, que estàs llegint això també tens una persona que podria ser el teu o la teva TOMATE! Però com que el nom de TOMATE ja està agafat i no s'hi val copiar...

He pensat amb aquest cervellet que tinc... Maria perquè no fas un concurs? Hi m'he dit... Perquè no!

Així que us presento el nou concurs!!! Que espero que tingui més exit que l'altre (del qual no vaig rebre ni un dibuix... :-( ) : Per participar al concurs només heu de pensar qui podria ser el o la vostra TOMATE, inventar-vos un nom com TOMATE (està prohibit TOMATE sigueu creatius) i enviar-me el nom junt amb una descripció de la persona. Cal el permís de l'altre persona perquè el guanyador sortirà a Crazy Mary! Envieu-ho a: mariadelesmaraques@gmail.com
El concurs acabarà el dia 12 d'octubre! A PARTICIPAR!


Doncs fins aquí el article d'avui! Adéu Crazy's!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!