dimecres, 27 d’agost del 2014

FICAT I ALGUNA COSETA MÉS...

Hola Crazy's! Sento moltíssim no haver pogut escriure abans... Però per compensar-vos avui en lloc d'un article en faré dos!

Començem amb una notícia bomba! A finals de mes com a màxim un nou bloc fet per mi i per en Martí Carreres estarà a la vostre disposició!

La idea és penjar capítols de novel·les i novel·les escrites per nosaltres a més de opinions i recomanacions de llibres! Com als dos ens encanta llegir em decidit crear la web que de moment es dirà...Històries en l'ol vit!

Us demano que doneu suport a la nova web igual que heu fet amb Crazy Mary. Com que veig les cares de preocupació us aclariré el que esteu preguntant-vos...Clar que continuaré amb Crazy Mary!

L'únic és que no podré escriure tan sovint... Ja se que últimament escric poc... Però es que estic de vacances fora i no sempre tinc temps.


Segon tema...FICAT!

Ficat és la associació de fissurats de Catalunya. Us preguntareu... i que és això? Doncs jo us ho explico

El llavi fissurat és una patologia, un neix amb ella. com que jo soc nefasta com ha metge us ho explicarà la web!
http://www.actiweb.es/associacioficat/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!