divendres, 11 de juliol del 2014

EL MEU SOMNI!

Hola Crzy's! Avui us parlarè del meu somni, és un somni ( que jo crec) que és inusual, poques persones el tenen i si el tenen, són les meves contrincants. Si també teniu un somni me'l podeu posar als comentaris.

El meu somni...

El meu somni va començar fa uns tres anys, per primera vegada vaig sentir el nom de l'esport que em canviaria la vida : LA NATACIÓ SINCRONITZADA.

Una amiga meva, la Jana, va començar a fer-ne al Papiol, a mi la idea em va encantar i l'any següent mi vaig apuntar. Ara mateix porto dos anys practicant aquest esport, tot hi portar dos anys vaig amb el grup que en porta tres, motiu? Que les que anava abans tenien sis anys i jo 10/11 a part al ser 4 anys més gran que elles també ho feia més bé.

Aquest any m'han passat de grup, tot hi ser el primer any amb el grup, sóc la capitana. Ara el meu somni a la vida és poder arribar lluny, esforçar-me al màxim per aconseguir-ho i entrar al CAR (Centre d'Alt Rendiment)

Però primer, abans de somiar en gran...m'agradaria poder ser campiona d'alguna competició escolar, tot hi que destaco en el meu grup per poder obtenir resultats hem de destacar tot el grup.

Com us he dit al principi tinc un somni inusual i molt difícil d'aconseguir, m'importa que segui inusual?NO, m'importa que sigui difícil? NO.

Perquè si ens esforcem aconseguirem tot el que ens proposem...Jo des de fa dos dies, que és quan vaig anar al CAR i em vaig motivar (tant), porto fent estiraments, flexions i abdominals cada dia!

 Penso seguir així, perquè si tu et mires les de la selecció, les veus com a aliens, però jo l'altre dia vaig pensar...elles algun dia han tingut aquest somni i han lluitat per aconseguir-ho! Si elles han pogut perquè jo no?

Espero que us agradi el meu somni...sinó, tampoc el penso canviar...

Per cert, a veure si m'envieu alguna cosa al concurs, no? Adéu!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

GRÀCIEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!